nu har det hänt



På jobbet häromdagen hände det alltså, det jag väntat på. När jag skulle stänga frågade jag Sanna:

"Ska jag hä i den här?"

Och syftade på plasten som ska ligga över köttet på natten. Fattarniiii?! Jag har börjat snacka norrländska 4 real! ALLA säger HÄ/HE här uppe. Hela tiden! "He dressingen i salladen" "Ska jag hä kniven här?"
Och nu även jag. Grejen är att det är fult, men det ligger så sjukt bra i munnen, så det bara kom. "Ska jag hä i burken i en plastpåse?" Det sjunger liksom bra i munnen.



Ja alltså, bilden hade ju ingen med detta att göra. Den fick va med ändå.



Kommentarer
Postat av: klaris

he är nice! rebecka som jag bott med i gbg säger alltid så. jag gillart! :D

2011-07-15 @ 22:49:55
Postat av: klaris

he är nice! rebecka som jag bott med i gbg säger alltid så. jag gillart! :D

2011-07-15 @ 22:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback