hej


Inne efter en powerprommis med Nellie. Nu ligger hon och flämtar på golvet och jag har just käkat upp gårdagens blomkål från fredagsmyset vi hade med Fredde och Sandra. Alltså, blomkål. Jag älskar det! Kan äta det helt rått som det är utan något till. Sjukt, för samtidigt som jag tycker det är så gott så tycker jag det smakar lite dålig andedräkt.

Nu borde jag kanske, om jag är en bra flickvän, ta mig till Kramfors och se på Eds fotbollsmatch. Men jag känner lite att:

1. det är jättejobbigt att ta sig dit, speciellt eftersom jag hatar att köra bil (jag ÄR en dålig flickvän...)
2. jag borde damma och städa här hemma.
3. jag borde komma på vad jag ska ha på mig ikväll.

För imorron kommer Eds päron och 2 syskon och hälsar på. Och ikväll kommer några hit innan vi ska på en festival som hålls här i stan ikväll (=jag måste ha något på mig). Sååå... det suger.


Men, jag lovar högtidligt inför alla mina otroligt få läsare: Nästa gång Ed har match och jag är ledig så SKA jag titta. Om jag så har 39 graders feber. Han är faktiskt duktig, och det måste man ju stödja ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback