tillbakakaka


Ed frågar mig med jämna mellarum: har du skrivit i din blogg idag? Det som förvånar mig är att han aldrig slutar fråga. Jag skriver ju aldrig i min blogg! Borde han inte ge upp hoppet snart, även om jag vet att han har svårt att få nog av mig trots att vi numera bor ihop.


Bor ihop ja. Allt blir så mycket intimare när man bor ihop. Igår när jag stod i köket och gjorde de vanliga sysslorna, snöt sig Ed helt plötsligt i mitt ansikte. Jag skämtar inte, han fräste ut snor på mig så jag fick en Ed-snorkråka i ögonvrån. Och imorse när jag skulle morgonkissa var både lock och toalettring uppfällda, igen. Men eftersom han kommer från en fmailj med 6 killar får han väl ta sin lilla tid att vänja sig att fälla ner. Jag sörplar ju tydligen när jag dricker te och snor täcket i sängen.


Men imorgon sticker han till Egypten i tre veckor.. Då får jag stå ut med Kornelia istället. Naisss!
Nu är det nog dags för ett avsnitt Sune eller två.


Kommentarer
Postat av: krnl

jag ska göra mitt bästa för att inte snyta dig i ansiktet och inte fälla upp ringen!

Postat av: klara

hehe gillar att du tycker det är naaaiis att han sticker :D

2009-02-04 @ 19:32:24
URL: http://klarastiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback