Mina talanger

Ed är nog min trognaste läsare. Inte nog med att han alltid tjatar och frågar om jag möjligtvis skrivit något, så går han in på min blogg till och med när han är i Egypten, trots att han "vet" att jag inte skriver. Jag har nämligen inte sagt till honom att jag skrivit lite på senaste tiden. Men nu märkte han alltså det. 

Så grattis Ed, du är min trognaste läsare! Och finaste. Och den jag är mest kär i. Och absolut den läsare jag saknar allra mest. 



När vi ändå pratar om Ed (jag gillar att prata om honom). Han är bättre än mig på nästan allt i hela världen. Det är tre saker jag är bättre än honom på, tro mig jag har räknat noga. De tre sakerna är:

1. Språk
2. Att rida
3. Guitar Hero

Språk är ju bra, men lite tråkigt att äga honom på det ändå.. det är ju en typisk tjejgrej. Att rida är om möjligt ännu tråkigare..! Extrem tjejgrej och dessutom har jag gjort det i åtta år, och då är det ju inte så konstigt. Guitar Hero däremot! Jag tror på riktigt att jag i min själ är bättre på det från början, än Ed är på det i sin själ. Jag slår honom varje gång, lätt. Faktum är att han suger lite. Och det är så skönt! Eftersom han kan allt annat på jorden.  Och nu när han är i Egypten ska jag ta tillfället i akt och slipa min talang lite. 

Sen kan jag meddela att i framtiden, om några månader, kanske ett år eller så, så kommer en fjärde punkt stå på listan, var så säker:

4. Yatzy



Kommentarer
Postat av: sarah

haha! skitockså, jag som trodde du var dålig som jag på GH.. Hade liksom lite hopp om att kunna slå någon i det.. men där rök det. Eller kornet kanske också suger? ;)

Postat av: mimmi

haha kornelia är typ som jag, vi är ganska lika! men ge inte upp hoppet, du kan fortfarande slå ed! haha :)

2009-02-12 @ 18:35:50
URL: http://mimmiw.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommer aldrig en fjarde pungt! :)

2009-02-15 @ 17:15:24
Postat av: mimmi

ed, det stavas punkt.. juste, jag är bättre på att stava. mycket bättre!

2009-02-15 @ 19:59:56
URL: http://mimmiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback