grannar är skiten


Jag fattar inte! Jag är inte hungrig. Jag är verkligen jämt, jämt hungrig annars känns det som. Men efter igår har alla mina hungerskänslor bara försvunnit. 

Igår var jag nämligen på Kajen med Sarah (och Kornelia, men hon jobbade tyvärr) och käkade brunch! Det vat typ världens godaste, och man får alltid världens bästa service när man går dit hehe. Dessutom hade jag ett väldigt bra sällskap! Seriöst, mina grannar jag har nu när jag bor i lägenheten är typ det bästa som hänt mig. Haha kanske inte riktigt, men vem har inte alltid drömt om att ha en granne som man kan springa över till lite då och då när man känner för det? Det är ju så himla bra! Det blir sjukt sorgligt att flytta ifrån dom.


Nu ser mitt hem ut som ett krigsläger. Fy, jag var hos Sarah lite igår och fick nästan ångest när jag kom hem till våra klädberg här hemma. Snart har det bildats en liten stig i korridoren in till vardagsrummet också, för väggarna är kantade med grejer. Hehe, och Ed som inte gillar när man slänger kläder omkring sig. Vänta bara till du kommer hem, lilla gubben..



Kommentarer
Postat av: sarah

haha jag vet, flytta inte ifrån oss! förövrigt så ser det ut som skit hemma hos oss nu, so no need for ångest anymore ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback