Uppdraget


Jag blev kind of utmanad att honka på Klaras nya uppdragsliv. Jag har själv velat ha den där boken ganska länge, så nu honkar jag trots att jag inte har en bok (vem var det förresten som sa till mig att man inte kan säga "honka" i den betydelsen..?).


Here we go!
Uppdrag nr. 1 var alltså att
äta en rå vitlöksklyfta. Och det har jag gjort nu!
Ska man svara på de där frågorna också? Okej...

Vad hände? Jag bestämde mig för att görare när jag såg Klaras kommentar.. eeh. Jag gick ner och tog en vitlöksklyfta, jag hoppade över den första för den var jätteliten. Sen tog jag ett glas vatten och började tugga och svälja.
Hur kändes det? Mycket lättare än jag trodde! Det var inte ens hälften så starkt som jag trodde,  jag kunde ju tillochmed tugga den! Dessutom var det gott, och nu stinker jag nog asmycket skulle jag tro.
Hur lätt var uppdraget? Bit av en kaka.

Sådärja.


Kommentarer
Postat av: klara

WELL DONE!
Visst var det helt ok? Förutom stanken sen då. Men jag har nog inte allt för mkt kvar, har döljt den med mass annat hhöhöhöh

Postat av: mimmi

ja verkligen helt ok :) haha konstigt nog klagade ingen i min familj på stanken.

2008-05-22 @ 17:20:27
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback