Tuve un sueño de caballos y un hombre


image248

En bild från i vintras när spanjorerna var här. Jag fick den nyligen av en spanjor som kallar sig Piimpo på msn, det säger väl en del om hur de funkar. Han sitter faktiskt där längst bak i mitten också. Hehe, nejmen de flesta jag träffat har faktiskt varit väldigt trevliga. Jag saknar spanskan! En vacker dag ska jag fortsätta med spanskan och då ska jag ha en lärare som är bra och rättvis..


Ps. Jag tänkte skriva ett ps om min dröm här, men jag tror inte jag vågar, tänk om (mot all förmodan i hela vida världen) en person läser min blogg. Nej fy, då hade jag kännt mig lite hemsk. ds.


Kommentarer
Postat av: klara

hahahahhahahahahahahhaha nej skriv inte om din dröm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback