Sick man walking


Jag är fortfarande sjuk. Det är så kul att vakna med en ihopklistrad hjärna, en näsa fylld med snor och en hals som raspar vid varje ljud man gör. Och så fräsch man känner sig sen! Helt underbart. Men jag har en eva&adam-säsong på väg så idag ska jag ligga och ta det så lugnt som jag bara kan. Imorgon måste jag nämligen gå upphalv fem och åka och jobba.

Jag kom just på vad det bästa med min pappa är! Det är att han är så sjukt morgonpigg. Häromdagen var han ute med alla fyra hundarna (vi är hundvakt..) vid halv fem på moronen. Och även om det kanske var en aning extremt tillochmed för honom, så är han ju definivt vaken vid 5-6. Det betyder att han kanske någon gång ibland kan vara en vänlig själv och skjutsa in mig till stan i sommar när jag ska jobba! Jag tror att jag och rådjursögonen ska gå och jobba på det här lite senare.


(Okej, det är nog inte det bästa med min pappa om jag tänker efter)


Kommentarer
Postat av: hajen

lömskt, lömskt..

2008-06-15 @ 11:48:42
Postat av: mimmi

man måste använda sina resurser!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback