Och jag övningskör så det smäller om det


Ny vecka,
nya arbetsdagar,
nya tidiga mornar.

Varje morgon klockan sex är det lite kämpigt att gå in genom dörrarna på Komvux och fråga vad jag ska göra för dagen, men vips så blir klockan ändå alltid halv ett och jag får gå hem. Om två veckor ska jag äntligen få åka till Öland, och sen är det bara en tidigt städarvecka kvar.

Jag fick veta min junilön idag, ååh vad jag älskar mitt jobb ändå! Och idag fick jag ett härligt samtal, så jag ska tydligen dricka kaffe på stadshotellet på torsdag, för jobbintervju - igen (fast jag tror jag skippar kaffet faktiskt..). Och jag fick vykort på posten idag också, sånt gör mig glad. Såna saker får pryda insidan av min garderob, tillsammans med en plansh på Günther (som jag faktiskt inte alls vet vad den gör där egentligen, men den passar liksom in).


Kommentarer
Postat av: dani

skippa inte kaffet!(!!!!!)

2008-07-07 @ 22:25:23
Postat av: mimmi

haha, men, kaffe är ju äckligt juuuu!

Postat av: klara

åhh lycka till! jag fick också vykort :')

2008-07-08 @ 18:14:51
URL: http://klarastiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback