wläää


jag är RASTLÖÖÖÖS OCH UTTRÅKAD! åh, om ni bara visste!
därför ska jag plåga er med en drömrapport (max ska jag glädja med den);

jag drömde att jag var utländsk eller något och jag hade två utländska systrar (vi var typ indiska eller något liknande), dessa systrar var även mina kompisar (skulle kunna varit den indiska och systerliga versionen av klara och kornelia.. fast samtidigt känns det inte som det.. hmm svårt!). iallafall så skulle vi alla tre bli bortgifta till tre svettiga, utländska karlar som vi inte alls kände och även om min verkade ganska trevlig så var det inte alls något jag hade särskilt stor lust med, och det hade inte mina systrar heller. det var fest i dagarna tre innan själva bröllopsdagen och jag och mina systrar diskuterade om vi verkligen skulle göra det trots allt, vi ville ju verkligen inte! 

en av de här festdagarna när satt jag brevid min blivande svärfar (som var tjock och lat och av någon anledning hade på sig en såndär grå LN-sparkdräkt) så såg jag en liten pojke, ett barn på ca fem år, med lockigt blondt hår, han var så söt och allting. när jag såg honom prata med sin morfar eller farfar eller vad det var, så tänkte jag att jag också ville ha en sån söt liten pojke som var bara min och som jag kunde ha tillsammans med min man som jag hade valt själv! alltså kom jag iallafall fram till att jag skulle fejka att allt var frid och fröjd på festdagarna innan och på själva bröllopsdagen när jag stod framför min blivande man vid altaret skulle jag fly! jag skulle springa därifrån framför ögonen på allihopa, med min slöja fladdrandes bakom mig.
 
eftersom bröllopet hölls i strängnäs (fråga mig inte varför), så kom jag och mina systrar tillsammans fram till att det var bäst att fly hem till josh, eftersom han var den enda vi kände i strängnäs som bodde centralt. (allt det här är väldigt konstigt, för i drömmen var jag inte jag, alltså borde jag inte känt någon av alla strängnäsor jag känner.. men jaja).

så kom dagen då det skulle ske. vi gick in i stugan där klänningarna hängde och dom var fabulöst fina, jag blir nästan lite sugen på att gifta mig bums, bara för att få ha en fin klänning på mig. sen gick vi till kyrkan och jag var inte alls nervös. sen... vaknade jag! så jag vet inte alls om jag faktiskt sprang iväg med slöjan fladdrandes, eller om min man blev arg och skrek efter mig, om hela hans släkt skickades efter mig för att hämnas, eller om jag ångrade mig där framme för att jag plötsligt såg hur fantastiskt vackra ögon min blivande man hade. otroligt irriterande!

image177


jag är iallafall glad att det bara var en dröm. nu ska jag spatta vidare. det är likandant idag som igår med rastlösheten! jag skulle kunna springa ett maraton och samtidigt hoppa häck, jasvär!


HEJDÅ



Kommentarer
Postat av: klara

jag drömde också nåttmongo..åhh..jag minns inte nu! man drömmer rätt mkt här uppe :J

Postat av: mimmi

jag är inne i en drömperiod, jag gillart!

2008-01-19 @ 21:52:20
URL: http://mimmiw.blogg.se
Postat av: max

haha glädjen är fullkomlig. hahaha jag skulle vilja se er tre indiska..

2008-01-20 @ 10:08:54
Postat av: Jocke

Neeeeeej vad otroligt störande, jag vill veta slutet. Det är bäst för dig att du fortsätter drömmen en annan dag å berättar slutet!

2008-01-21 @ 23:54:41
Postat av: mimmi

max: jag kan iallafall tala om att vi var fatalt fagra!
jocke: jaa sjukt störande! jag ska göra mitt bästa :J

2008-01-22 @ 15:00:30
URL: http://mimmiw.blogg.se
Postat av: Rumänen

Ähh skit i den, kom på något nytt(dröm)! Jag tycker ändå inte den var så bra! :J

2008-01-22 @ 19:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback