lördag


idag vaknade jag kvart över ett med värk i båda mina armar. varför då? undrade jag förvirrat där jag låg i min varma, gosiga säng. en liten stund senare kom jag fram till att denna värk var träningsvärk jag fått som belöning för att ha burit sammanlagt ca 4-5 plattor läsk i kyrkan igår. jag tror verkligen jag borde börja ta tag i min träning lite haha. klara, vänta bara tills jag fyllt år!


annars kan jag tala om att det blåser för fullt i västerås idag, det är stormen som är på väg. jag älskar blåst! det är dessutom drygt sex plusgrader och solen lyser allra högst upp på träden, vilket gör det perfekt för en prommis. nu fick jag till på köpet sms från kornelia, kvällsplanerna är inställda. alltså - kom och gå en prommis med mig! synd att många (de flesta skulle jag tro) av er som läser inte bor i västerås bara..



Kommentarer
Postat av: klara

awe.
jamen du. du får köra på gratispassen sålänge!

Postat av: mimmi

jag fåre :J

2008-01-19 @ 21:51:47
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback