lilla lillebror


igår när jag skulle gå och lägga mig klockan halv ett gjorde jag mig först iordning och fann att huset var tyst och nedsläckt, vilket jag iochförsig hade väntat mig. för att sedan gå in i mitt eget rum måste jag gå förbi felixs och jag hörde då konstiga, låga ljud därinnifrån. när jag öppnade dörren fick jag se honom ligga nerbäddad i sitt svampbob-lakan, upptryckt mot väggen med guitar hero-gitarren i famnen och ljudet lågt, lågt på tv:n så han kunde spela :') jag förstår att detta inte är hälften så gulligt för er att läsa som det var för mig att se, men det spelar ingen roll. det var en glädjestund!

dessutom kom han till på köpet och väckte mig sådär snällt imorse så att jag inte skulle försova mig - vilket aldrig hänt förut (att han väckt mig alltså) :O jag tror bestämt att han börjar komma in i en acceptabel ålder! jag gillart.

Kommentarer
Postat av: max

haha, jag säger då det..

2008-01-11 @ 16:01:41
Postat av: klara

haha, jag älskar felix.

Postat av: mimmi

jag med :J

2008-01-12 @ 18:31:31
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback