GES <3


kul att jag missade bussen imorse eftersom jag var sjukt snurrig hela morronen så jag var tvungen att lägga mig ner för att inte få en till äggbula, ännu roligare att jag somnade med emma bovary (vår underbara svenskabok alltså) brevid mig och vaknade tio i ett, då jag i själva verket hade tänkt sitta på bussen påväg in mot tyska och italienska. alltså sitter jag nu fortfarande här hemma. ganska skönt iofs, eftersom min hjärna var död imorse.
men, jag ska inte lata mig igenom dagen helt. tyska ska jag göra, så var lugn lilla pappsen, jag har inte börjat skita i skolan.. än höhö :)


tänkte även bara säga att jag hittade hannas gamla glenmark, eriksson & strömstedt-skiva på hennes rum! haha, åh vilken underbar skiva det är. det sjuka är att den är ju typ tillfredsställande att lyssna på. jag kommer bestämt ihåg att jag brukade stå och shejka loss rejält till vissa av dessa låtar, typ "en jävel på kärlek" & "stanna världen en stund" :') kanske lite material för ditt party, klara? den är ju trots allt från 1995.

men nu ska jag gå och prata tyska med hasse och moltas.



gesundheit

Kommentarer
Postat av: klara

HAHA vi lär ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback