frågan vi alla ställer oss


vaerememej?! jag har blödigt (heter det blödigt?) näsblod tre ggr den här veckan och nästan svimmat två, jag fattar inte! stört är det iallafall.

för övrigt; varför är busschaufförer så sura ibland? okej, alla har väl en dålig dag då och då, men ett litet hej kan man väl iallafall pressa fram. på fredagar när jag åker buss till kyrkan och sen nattbussen hem så är jag ensam på båda stationerna, vilket betyder att jag alltid säger hej, får då blir det så personligt med chauffören på något vis. det kommer i rena farten när jag går in i bussen, jag får liksom ett sånt uppsving när jag går upp för steget, så det blir alltid ett hurtigt hej som av en reflex. men t ex idag när jag åkte hem var det samma busschaufför både in till stan och hem (det är det alltid) och han sa inte hej tillbaka någon av gångerna! vilken typ! här kommer en trevlig ungdom och bevisar att det inte bara finns otrevliga, respektlösa snorungar till ungdomar (hehehe jag passar på att hylla mig själv lite), utan även normala sådana och då säger han inte ens hej tillbaka?

jaja, om jag fortsätter kanske jag en vacker dag kommer glädja någon stackars busschaffis som suttit ensam och sur en hel dag och som faktiskt skulle uppskatta ett hurtigt hej.



Kommentarer
Postat av: Linn

heja mimmi! heja på!

2008-01-12 @ 14:27:19
Postat av: mimmi

haha tack linn :)

Postat av: klara

:D

2008-01-12 @ 17:10:15
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback