skägg


Iiih, som jag sagt förut; jag tycker synd om killar med kort hår, för ni kan inte sitta och vifta på håret när det är nytvättat, få det i ansiktet och känna hur gott det luktar! Jag gillart. Ni får spara ut erat skägg och sitta och vifta på det istället kanske (För det går ju inte att spara ut huvudhåret bara kom jag på nu?). Fast jag rekomenderar det inte, det känns kanske lite väl taliban-style... iallafall för min smak.

Förresten, det är konstigt det där med skägg! Man lär ju liksom tvätta det med schampo? Om man har långt alltså (nej, varje morgon ska stubben tvättas..). Och det måste ju se konstigt ut med en lång schampokorv hängandes från hakan. Eller om man har lång musche liksom, att bara schamponera in den? Eller polisonger (oj, hur stavas det?) då, dom lär man ju också schampoa? Det verkar ju vara en hel vetenskap det där.


Nu kommer Klara strax, melodifestivalen time! Om ni har några klyftiga svar så feel free att utbilda mig i skäggkunskap.

puzz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback