studenten



i fredags fick min klass testa ut studentmössor.
i en klass med 26 -27 tjejer betyder det kaos och hysteri. alla var helt galna och slet i mössorna, och särskilt skulle alla slita i just dom storklekarna jag ville prova?!  dvs storlek 55 & 56. men hursomhelst så slutade det med att jag beställde ett alldels för dyrt paket innehållandes lite krimskrams och en mössa i storlek 55 där det kommer stå:


Mimmi ¤ Europa

så fagert :' ) men när jag tänker på allt det här får jag både en bubblande glädje och en stigande panik. det är ju egentligen för sjukt att jag tar studenten nu! det var ju en sån grej som aldrig skulle hända, och nu händer det! jag  kommer stå och skrika på ett flak, jag kommer gå runt i en löjlig utklädnadskostym :' ) (btw, varför är inte det ett sverigefenomen? det är ju det som är det roligaste med studenten!) och jag kommer springa ut på trappen!
sen kommer jag flyta runt som i ett vaakum och inte tillhöra något eller någon, för sen är det s-l-u-t...

VAD SKA JAG GÖRA?! tänk om jag inte får ett jobb? hujedamig! (jag har ju inte direkt haft värsta framgången inom det området än.. hehehehe)



men som jag så vackert skrev
i mitt föredrag: det fixar sig nog! eller, det gör det. något litet städföretag ska väl kunna offra sig för mig, och sen drar jag till england. så jag har mitt på det torra, saken är biff helt enkelt! (haha! jag skrev biffen är stekt först)


fader väl



Kommentarer
Postat av: mjkn

hm. det jag undrar är hur i hela världen man kan vara 26 TILL 27 tjejer i en klass?? man är väl aningen 26 eller 27, eller??? jag är förvirrad. dessa nymodigheter..

Postat av: krnl

haha biffen är stekt. förövrigt håller jag med dig såjkartlsdksmdamkfasömkafm,ldösagf

2007-09-12 @ 14:01:55
URL: http://kromelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback