spetälska



jag tror att jag har fått spetälska
. det började några dagar innan vårat stockholms-besök för drygt två veckor sen med att jag flagnade bort min vackra bränna jag fått ryggen efter mallis. det var en pärs i sig, men det går ju över liksom och jag har varit med om detta hemska förr.
så gick jag till skolan efter helgen och tänkte inte mer på det. men, efter ett tag märker jag hur mina f.d lila strumpbyxor har kamoflerat sig till vitprickiga!! mina ben flagnar som aldrig förr?! UÄÄÄ!
sen igår så såg jag att min fd svarta tröja var vitprickig inuti i armarna!? UÄÄÄ! shit alltså, mina små baguette-armar ruttnar sakta men säkert av :' ( en vacker dag när jag ska ta av mig tröjan på kvällen kommer dom ligga som hoptorkade ölkorvar i tröjärmarna!




image5
mina spetälskiga savann-ben






nu ska jag tvätta bort alla mina spetälsk-bakterier
och börja smörja in mig med lite hudkräm, det hjälper, för det har salvkvinnan kornelia sagt!



 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback