spanien


ååh jag blev så sugen på spanien, spanska och mina små spanjorer nu! klara håller på och diskuterar spanska med mig på msn, jag hjälpte henne med en grej i helgen, plus att Pol sa hej till mig på msn igår - för första gången på månader :' ) :' )
dom är så underbara! min uppfattning jag hade om spanjorer, att alla skulle vara sliskiga och dryga har verkligen ändrats efter mina spanienresor dom senaste åren. visst finns den sorten också - som i alla länder, men jag har verkligen lärt känna ett gäng guldkorn där nere som jag ibland saknar massor. har sällan stött på så osjälviska människor som dom var när vi var där. jag har tjatat om det här många gånger, men ibland bara hugger det till lite i mig och då måste jag på tjata ur mig lite igen :' ) jag ser framemot den dagen då jag kan spanska flytande!

image27



       

godingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback