söstra mi


usch min stackars lilla storasyster fick ta blodprov i armen idag
! helt ensam uppe i norrlandsskogarna också. jag knappt skriva för jag måste sitta här och knipa ihop baguette-armarna så ingen kan komma och ta blodprov på mig också.
hon har tydligen pollenallergi, så hon fick göra saftiga tester. men, förr i tiden tog man väl bara små sticktest eller vad det hette? typ små, små stick på underarmen? det är iallafall vad jag kommer ihåg från gamla klasskompisar som vackra dagar kom med massa prickar inritade på armen...

image12

finja och storasyster som bor hemma = nostalgi :' )

 
nu är det snart idol, wihooooow! sista auditionen innan man för höra lite rejäl skönsång all night long.
nu måste jag ner och kolla till mina äppelmuffinsar som lärarna ska få!


(haha! insåg just hur fjäskigt det där lät, om jag har några kära läsare som inte vet vad vi europaelever håller på med...!)


Kommentarer
Postat av: krnl

haaaaaaaaaaaaaw ni är så söta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback