söndag


oj, idag är jag verkligen opepp på att blogga... men det vore ju dumt att lägga av nu när jag kommit in i det så bra. jag har snart 1månadsjubileum här på min blogg :' ) eller nej, för jag har ju haft den längre, men nu har jag ju skrivit regelbundet, nästan varje dag, i en månad snart. spännande att se hur länge det håller i sig.


idag har varit en ganska typisk söndag, dock har jag inte känt mig så söndasdeprimerad som jag brukar. jag, mamma och pappa köpte 14 dvd-filmer (:O) på uthyrningsbutiken på bäckby som ska lägga ner, 20kr/film! satteee jag har lite att jobba med idag/den närmsta veckan. skönt att jag har gjort klart filosofin nu också så jag kan titta med gott samvete. fast jag tror många av dom filmerna är bajs också.. iallafall enligt mitt tycke. pappa valde dom flesta och efter år av erfarenhet har jag kommit fram till att vi inte har samma filmsmak...

nu ska jag nog överlämna datorn åt felix snart och välja en film i högen att krypa upp i soffan till. ååååh vad mysigt! det som är värsta höstvädret idag också :))

Kommentarer
Postat av: mjkn

ja det är skit-mysigt höstväder!! särskillt som det är söndag och man inte behöver gå ut!! :L

2007-09-30 @ 18:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback