rättning!



eftersom det tydligen har skett ett missförstånd
och därför råder förvirring hos en av mina äldre läsare måste jag bara förtydliga en sak från föregående inlägg;

självklart menade jag inte att det går 26 till 27 tjejer i min klass. hur skulle det se ut om en gick där varannan vecka och varannan inte? jag menade att det går 26 eller 27 tjejer i min klass, dvs jag är inte säker på denna sak och skrev därför ett litet strek emellan då jag inte ville skriva en siffra och riskera att ljuga för mina kära läsare!
tänk vad ett litet streck kan betyda i denna stora värld! men ingen fara, jag är lättad att allt är utrett nu :' )


över och ut



Kommentarer
Postat av: mjkn

uträtt och uträtt! jag får gallfeber! måhända du menar väl. men så tolkar dock inte jag, din ÄLDRE läsare detta i mina erfarna ögon FRUKTANSVÄRDA inlägg. skam!!! 26 ELLER 27 tjejer? det betyder ju samma sak som den föregående floppen!! "Vissa veckor går där 26 flickor i klassen, men andra veckor 27, så man kan säga att det går 26 eller 27...osv" hur vore det om du letade reda på fakta??? svart på vitt?? VETENSKAP i frågan min käre brutus.

Postat av: Polki

Men nej va. 26 eller 27 tjejer betyder väl att hon kanske inte vet helt säkert? Det är inte samma sak som 26 till 27 tjejer? Äh, jag vet inte. Men jag tror.. peace n love.

2007-09-12 @ 16:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback