moneybrother vs. dvärgen



alltså, jag kan inte höra låten
"stormy weather" med moneybrother utan att tänka på den där läspande dvärgen som sommarpratade i somras när jag åkte i bilen med bodil, hanna, klara och kornelia på öckerö!
för han spelade den i sitt program och då när jag satt där i bilen kom jag på att den låten fanns och att den är ganska bra. så jag lade liksom märke till den lite extra mycket.
och nu kan jag bara inte låta bli och tänka mig att det är dvärgen som står och sjunger med sin dvärgfru om att man ska guida hans familj, som haft det så svårt (för att dom är dvärgar), genom det stormiga vädret!

helt sjukt...

image4


den riktigta moneybrother, inte dvärgen





ps.
jag måste erkänna att jag skvallrade lite om att jag hade börjat skriva igen... ops ds.


Kommentarer
Postat av: klara

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA (äkta garv. fast det låter lite mer hulkande och frustande och "ah-ah-ah-ah"-igt.

Postat av: klara

jag upprepar: HAHAHAHHA shit va roligt

2007-09-10 @ 18:50:18
URL: http://arulk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback