lärare (larixus utus bokus)



om cirkus 4timmar står jag redo i västeråshallen för hillsong!
det ska verkligen bli kul! roligt att få träffa lite människor man inte träffar sådär vanligtvis en vardag också.



image13

helin, inger, jenny & ingrid på våran spännande mentorstid


imorse när jag skulle lämna mitt bak till lärarna så blev dom glada. det blir dom alltid när vi små europaelever bakat åt dom. då samlas dom i små klungor i personalköket och utropar "åååh" & "mmmmm" & "nu försöker ni väl få oss tjocka, va? *girigt lärarskrock*". såna är dom, lärarna, som en flock djur!
men ni ska nu inte tro att jag inte gillar mina lärare, för det gör jag! iallafall vissa... här är några goingar;

- PG: den enda mänskliga ödlan! hans lilla halshud hänger ut från kragen och han är den sötaste på denna jord! om han bara vore 40 år yngre så skulle jag gifta mig direkt. hans specialiteter är att komma på sidospår (dvs prata till tidens slut), darra & säga små skämt som han sen själv skrattar åt :' ) åååh han är helt enkelt underbar! min dröm-man!
- Ullis: min svenskalärare, bara för att hon alltid har så mycket roliga historier att berätta! som hon sen berättar med värsta inlevelsen, skratt och utrop som "men guuuuud, vad säger jag det här för?!" haaw, vi vet typ allt om henne :' )
- Inger: hon är den bästa för hon är inte värsta torrisen som många andra lärare. hon kommer alltid fram och undrar hur man mår och om det går bra på alla lektioner osv. ååh, hon borde få en guldbagge!


ni ser! jag äääälskar mina lärare, dom får mig att haaaw:a mig igenom mina skoldagar som en annan uggla!


men nu mina vänner.... kallar psykologin.....................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback