kräks



innan jag och mamma åkte hem idag så var vi på konsum. när man är med mamma på affären får man oftast ta en liten godisgrej om man vill. jag ville egentligen inte direkt, men blir man erbjuden så tar man ibland chansen ändå.
jag valde en sån där ask med mentos (den här varianten hade tom xylitol i sig och var bra för tänderna), för jag hade inte testat dom förut. exciting! den i pappersröret år ju skitgod.

dom här var också helt okej, men det var något med dom. jag började må illa - jättemycket! nu har jag hunnit komma hem, gå ut med hundarna, sitta här ett tag, och fortfarande mår jag illa. tänk om dom gett mig magsjuka..... jag som ska sova hos klara inatt, hähäh!

image19

den arabiska versionen av boven i dramat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback