jag längtar!



kalla mig konstig, men jag har fetaste julkänslan. det är grått och regnigt ute (hade det varit tre månader framåt hade det kanske snöat :' ) ) och ni får säga vad ni vill, alla ni hösthatare, men jag tror att september är min favoritmånad! ena dagen är det soligt och lite halvkyligt, med massa gula och röda löv. andra dagen är det grått, blåsigt och regnigt. jag älskart!
nu börjar det bli så myisgt inne, så man får tända alla små lampor i fönstrena och mysa i raggsockor. vi tom eldade i vår kamin för första gången idag (den här hösten alltså)! jag vaknade imorse och kände den förljuvliga lukten av kamin-brasa :' )


åååh jag kan knappt bärga mig
tills jag får sätta upp adventsljusstakarna, kolla på julkalendern och börja äta juleskum!


how how





Kommentarer
Postat av: krnl

i totally agree. har haft VÄRSTA höstkänslan idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback