hillsong


åååh det var jättekul igår på hillsong! jag blev upphämtad i philips vrålåk efter lite förvirring, sen mötte vi klara & kornelia utanför västeråshallen och träffade på massa andra. på konserten wallade vi mest runt högst upp och var allmänt rastlösa (iallafall jag), på ett trevligt sätt. så konstigt att alla var där i den hallen där jag haft massa luciakonserter, där madde bröt armen och jag höll på och svimma :' )


slutsats: så himla roligt att så grymt många var där! jag visste i princip bara att philip, ed och linn skulle komma, så ser jag att typ hur många som helst är där, i min lilla stad västerås :' )
sånt här kan jag leva på länge!

men nu, kallar en italienskalektion i två timmar........................ jag som inte ens lärt mig alla kläder vi hade i läxa!

arrivederci (jag har fortfarande inte lärt mig hur man stavar det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback