haaw


haha jag får typ moderskänslor! jag gick nyss in på min statistik och kollade, och när jag såg att diverse olika datorer hade varit här och kollat fick jag dåligt samvete för att jag inte skrivit något idag :' ) 

tyvärr känner jag inte att det här är en bra inspirationsdag, jag är helt trött i hjärnan. det är nämligen så att jag har psykologiprov imorgon, och jag tror inte att jag överhuvudtaget kan det så bra som jag borde. och ikväll är det idol som jag måste se på dessutom, där försvinner en timme.... men jag orkar faktiskt inte sitta timme efter timme och nöta in det!

kornelia föreslog nyss mord på vår psykologilärare som lösning. det låter kanske lite väl drastiskt, men jag skulle ju slippa. hehehehhehehe. nej gott folk, var inte rädda! jag är ingen kallblodig mördare! faktum är att jag inte ens mördar spindlar, för jag vågar inte ta i dom ens med papper (det är så vidrigt att känna deras lilla sprattelkropp igenom!). dom enda djur jag regelbundet mördar är fästingarna mina hundar bär.

nu ska jag nog fortsätta på min dagliga internet-runda.
so long, långkalsong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback