förvirrande = confundido/confundo/conwhat?!


shit jag är helt förvirrad! fett jobbigt att försöka chatta på spanska med en spanjor som rättar fel, samtidigt som man ska chatta på svenska och skriva här! simultankapaciteten testas hårt. jag tänker alltid att jag är rätt bra på spanska, jag kan ju liksom ta mig fram om jag behöver. men så kommer dom där stunderna då man inte själv får välja exakt vad man vill säga (=det man faktiskt kan säga) utan man måste hålla ett riktigt samtal.. och DÅ blir det knivigt..
shit jag frågar vad hon menar hela tiden! nu pratar hon om sin pojkvän som typ gillar sverige? haha helt sjukt, jag fattar verkligen inte!


fast ärligt, nu fattar jag faktiskt typ allt hon säger... det går i vågor det här..! haha!


Kommentarer
Postat av: klara

hehehe el novio de tú amiga encanta suecia. hahahah

2007-09-26 @ 15:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback