fingrarna sprätter



image3

min mallorca-inköpta-skräck-stephen king-bok


Tur alltså, att jag gav upp datorn igår efter mycket om och men! annars hade jag väl suttit där hela natten och gått ut och in på bilddagboken i hopp om att få se en liten uppdatering. för när jag nu gick in där för en liten, liten stund sen hade inget hänt fortfarande. vart är alla bilddagbokare likzzom!? dom ska ju vara här och underhålla mig på min rastlösa helg.

förövrigt sov jag gott trots att jag för typ första gången i mitt liv var asrädd för att drömma mardrömmar innan jag gick och la mig. jag läste nämligen klart min mallorca-inköpta-skräck-stephen king-bok. om jag säger såhär, den var inget att högläsa för småbarnen innan det är natti natti.


Oj vad jag blev blogg-pepp
nu helt plötsligt! Åh vad kul för er när ni äntligen upptäckar att jag bröjat igen och har en triljon inlägg att läsa :' ) (om det håller i sig....) för jag tänker inte säga något, det blir mer spännande för både mig och er då.. hähä!

Kommentarer
Postat av: klara

jag hade 51 att kolla på när jag kom hem giår :( inte orkat se all än haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback