effektivitetens dag



shit vad jag har varit effektiv idag.
jag dammsög hela huset och plockade undan på alla gamla hyllor och byråar, jag ställde iordning alla tusen skor vi äger. sen borstade jag molle för att han inte skulle fälla en massa hår på vårat nydammsugade golv (tog bort en stor ärt-fästing också).

jag blev trött som en 90åring men tog ändå tag i mig själv och tog undan alla kläder på golvet i mitt rum, och slängde lakanen och smutstvätten i tvätten. sen skulle pappa laga mat och jag erbjöd mig så vackert att skala potatisen fast jag skarpt ogillar att skala potatis. han belönade mig med två skumbullar eller vad det heter :' )

ååh, jag har varit så himla duktig idag! jag har tillochmed satt på mig riktiga kläder istället för mjukiskläder.



ps. plus att jag åt upp den sista biten kladdkaka och diskade rent formen för hand ds.



Kommentarer
Postat av: krnl

du är bäst på att hylla digsjälv min vän :L

Postat av: klara

hehe jag har INTE klätt på mgi än :P

2007-09-15 @ 19:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback