17.50 onsdag


idag har varit en ganska ointressant dag. men jag slutade oförskämt tidigt - tjugo över ett. jag var helt säker på att jag slutade tjugo över två, så när jag kom till stationen och såg att det var två-bussen, och inte tre-bussen, jag skulle åka med blev jag fett förvånad.

sen satte jag mig här och gjorde mina dagliga sysslor (jag gör dom tom alltid i samma ordning!). italienskan till imorron är fortfarande inte gjord, shame on me! att jag aldrig lär mig? inte ens efter min lilla panikattack i förrgår till psykologin...? jaja, jag har ju hela kvällen på mig, dessutom har jag ett långt, skönt hål imorron mitt på dagen då jag kan trycka in lite till :J


dessutom kollade jag på lite gamla kort
för en stund sen. jag fullkomligt älskar att kolla på gamla kort, jag har säkert kollat på alla våra tysen gånger. nej kanske inte riktigt, men nästan :) jag blir så nostalgisk och tänker tillbaka på min lyckliga barndom i hålan finja utanför hässleholm med en liten tår i ögat :' )
fast ibland kan kort från bara några år tillbaka också få mig att bli allmänt gråtmild! det beror på, är dom från alla födelsedagar kl 07.00 på morgonen är dom inte lika roliga. jag har en liten thing för att se ut som en tallrik fil med två stora russin i vid den tiden på morgonen? (mina mörkringade ögon)


          


1. emo-mimmi, haha har jag ens sett ut sådär? 2. haaaw farmor! midsommar för nått år sen med grannysarna 3. kycklingarna josefin&carro den sista luciakonserten 4. favorit i repris :' ) haha varför har jag ens en eminem-affish på väggen?! 5. mäd&krnl när vi hade våran modelldag hehehhehehe



Kommentarer
Postat av: kornelijaaa

jag tror jag skrev typ 1. snygga strumpor! 2&3. haaw. 4. glädje!! (fast jag har skitfula jeans) och 5. EEEUUUU! (fast h-aw som minne betraktat)
:L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback