17.11


phew, nu har jag gjort mer än hälften av filosofin. kanske sparar lite till imrogon också, det är ju så roligt! :' )
alltså, fy fabian vad vår dator är irriterande! den surrar jämt nuförtiden och jag vill bara slå den..! det var ju kanske inte så intressant för er att veta men.. ja..

för övrigt kan jag bara få passa på att hissa (som dom gör på rix morronzoo), och då vill jag hissa bibliotek! vilken bautabra uppfinning! jag och mina kära vänner har på senare tid haft lite svårt att hyra filmer pga pengabrist, men så kom vi på/blev påminda om den briljanta idén att bibblan inte bara lånar ut böcker, utan också dvd-filmer! riktiga dvdfilmer, med extramaterial! nya dvdfilmer som är bra och som man faktiskt vill se! (dessutom kan man hyra typ 1000 julkalendrar där också, och jag älskar julkalendrar :' ))
så igår hyrde vi billy elliot, denna fanatiska lilla dansfilm med en otroligt söt liten pojke som pratar otroligt fin engelska som jag kanske får lära mig en vacker dag. kan det bli bättre? jag ska sannerligen utnyttja detta mer!


image51
billy!
jag såg btw några nya bilder på honom, shit vad stor han blivit?!


ps. klara, det förra pset var svar till svantes kommentar på ett tidigare inlägg ds.

Kommentarer
Postat av: klara

du är lite seg på att blogga nu för tiden! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback