blubb blubb


min dator avancerar i sina ljud. numera har den övergått från ett ilsket bis surrande, till en ilsken akvariepumps bubblande. det låter "bluoäölibluuuobloblöblolbolööööööböööbläwww". det känns som jag har hela huvudet nerstoppat i en fisktank! (hähä, jag skrev fisktant först :J)


vad underbart att jag har slutat tidigare varje dag utom två den här veckan! jag kom hem för ungefär en och en halv timme sen med vääärldens ont i magen, så jag inte ens kunde gå ut med hundarna. men nu är det borta och jag kan leva som en normal igen. en annan sak som också är underbar är att det är höstlov om en vecka - jabadabadoooo! så om en vecka sitter jag i luleå i hannas lägenhet :' ) jag har inte träffat henne på drygt två månader. det som dock inte är lika underbart är att hon har tenta så hon kommer behöva plugga en massa. tur att hon har en ganska nyköpt laptop då, hähä! och att jag fick två arbeten i uppgift av min spanskalärare......

nu funderar jag på att göra lite negerbollar eller något trots att jag ska stå i fiket i churchen ikväll och antagligen kommer äta mer än nog där.. (det vankas ASgoda muffins (låter det som) och dessutom har jag för en gångs skull pengar ute så jag kan äta med gott samvete). fast egentligen borde jag göra lite mer psykologi först.. typ göra klart anteckningarna. eller nej! humanekologi ska jag göra, den skulle jag ju lämnat in när jag var i skolan idag, ops! 


                                      
                                                               hejdå era köttkorvar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback