mysig torsdag


först nu fick jag datorn ordentligt. felix har suttit här och skrivit skolarbete. javeeeet att vi har en till dator, och det är ju jättebra och varför utnyttjar jag inte det och blablablaaa.. men faktum är att jag inte kände mig så sugen på att sitta vid datorn. hör och höpna. jag satte mig hellre i allrummet, i säcken, med tända ljus, en varm bilfläkt framför mig och min fjortisbok i händerna :' ) jag fick nästan lite julkänsla i mig, det ligger ju trots allt lite snö utanför mitt hus och max snackade om julskinka idag.

dessutom sket jag i mitt andra spanska-arbete. sonia får skylla sig själv när hon ger två på samma gång, och inlämning efter lovet också, när jag vill vara med härliga människor och inte alls vara hemma och plugga. men jag tror inte hon blir arg.
vet ni föressten? vår projektarbetes-handledare tyckte vår nya projektidé att lära sig ett språk var bra! jabadabadoooooooo! fast det är inte godkänt än.. men ändå. käre gud gör så PG godkänner det!

efter skolan idag utnyttjade jag, krnl och emilie min resturangchansgrej, så vi tog en donk för första gången på länge (ett helt mål alltså). och varje gång jag ätit en hel donkanmeny kommer jag ihåg varför jag gör det så sällan och inte tycker om det egentligen. för jag mår alltid dåligt efteråt, i hela kroppen! det är gott, absolut, men det känns som tusen ormar slingrar sig i min mage och jag mår allmänt inte bra. jag är nog en liten wimp när det gäller mat ibland :J

dessutom kollade vi in på munk och muffin, det var lite utav en besvikelse.. jag trodde det skulle vara mycket mysigare! men munkarna och muffinarna såg goda ut iallafall.
slutligen vill jag bara säga tack och hej till emilie och anne-marthe som åker till london idag, jag är inte alls avundsjuk... ha det kurligast!!


nu ska jag skriva humanekologi-skiten




Kommentarer
Postat av: platon

PG kan väl inte neka er? ni är ju hans gullefjun!

2007-11-08 @ 22:16:50
Postat av: krnl

platon: självklart är vi PG's gullefjun. men han är hård som sten ändå! han är ju en reptil för guds skull


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback