mera


jag längtar föressten efter en hel del grejer nuförtiden, både såna som kommer snart och såna som ligger lite längre bort.

jag längtar massor efter nästa helg, då det är ed harcourt och julklappsköp som ni kanske vet. såna småsaker behövs lite då och då, jag älskarom :' ) åh, jag och kornelia har några små planer för måndagen, det blir kanske hur misigt som helst om dom går i lås.

jag längtar efter att få gå på på bröllop! jag har nästan aldrig gjort det, bara två gånger. en gång när jag var liten och jag kommer inte ihåg någonting förutom att jag satt längst ut i gången och när bruden gick förbi stack jag ut handen och snuddade vid hennes klänning, sen satt jag helt förundrad över hur len den var en lång stund. festen fick jag inte ens vara med på.
sen var det för 2-3 år sedan när min farbror gifte sig, denna gång fick jag vara med på festen. det var roligt och fint och allting! så snälla, kan ingen gå och gifta sig snart? förstå vad kul att gifta sig, att planera och allting! det måste vara grymt. soft att hela min vigsel redan är planerad in i detalj med infödingar och allt vad det innebär. fast jag hade inte tänkt gifta mig än på ett tag, så någon annan får offra sig före mig.

jag längtar också efter att få bo i england, skottland eller irland eller vad det kan tänkas bli. ååh, kanske är mina förväntningar lite höga, men jag säger som kornelia brukar - det blir vad man gör det till. alltså kommer det bli bäzt!


image131




vad blödigt det blev idag :' ) haha jag får väl skriva något koolt och fräzigt senare om jag orkar, jag har inget mer plugg idag! men prick nu blev jag för hungrig för att tänka.
nu ska jag gå ner och krama min mamma, för hon kom just hem.












över och ut








Kommentarer
Postat av: krnl

perfekt, men inte prompt som vi tänkt oss!

Postat av: mimmi

precis! :)

2007-11-22 @ 21:57:51
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback