lördagens bravader


image125först måste jag bara berätta att jag var på bjurhovda igår, hos carro. det är alltid kul att träffa mina old palz, dom är så söta och det är alltid så soft häng med dom.
synd att det bara händer ca en gång i halvåret bara.. carros snärjda man var där också och jag godkänner honom! nu har jag dessutom kört guitar hero för första gången, och det var inte så fantatsikt svårt som jag trodde. (sen att jag körde på lättaste behöver vi inte tala om..)

hursomhaver så kom jag hem halv två efter en lång och mysig dag. jag och kornelia var på åsby en stund på eftermiddagen också. ååh om man varit på åsby är det jul på riktigt! alla julgrejer var framme och dom spelade absolute christmas i högtalarna :' )
dock är det fortfarande lika stor besvikelse varje gång att dom tagit bort djungeln...

nu ska jag skrika hit mamma och pappa så dom får läsa min svenska, sen ska jag städa! min hylla har kommit upp nu också - jabadabadoooo!

zo long



Kommentarer
Postat av: Sture

Du missbrukar ordet "jabadabadooo".

2007-11-18 @ 17:09:14
Postat av: mimmi

det gör jag inte alls! det ordet går inte att missbruka.

Postat av: Sture

Överanvänder då =P

2007-11-18 @ 22:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback