godermorgon i denna sal


nu har jag bara varit vaken i ungefär en timme! min dygnsrytm har förskjutits totalt. snart kommer min klara och wallar här, så jag slipper vara ensam hemma i helgen, eftersom vissa svek oss.. (höhö, hoppas dom känner sig lagom dissade nu, när vi alla tre skrivit om det i våra bloggar) det kommer bli majs, vi ska jula skiten ur oss.

nu måste jag fixa mig något, jag har ännu inte ätit något sen godiset i churchen igår.. och dessutom måste jag städa undan på mitt rum lite snabbt. (där kom städandet igen! fast jag vaknade i ett helt städat rum idag faktiskt, det är bara nu på förmiddagen som jag stökat till lite. om ni ville veta...)



fader väl, fader abrahamar och moder teresor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback