försovning & hells angels in italiano


gissa vad jag gjorde imorse? jag försov mig igen.. helt sjukt. fast det var lite med mening, men inte helt. jag tänkte typ  "jag ligger kvar och blundar i 5minuter till, så får vi se vad som händer". jag visste att jag antagligen skulle somna och därmed komma försent, men jag orkade bara inte bry mig. det var iallafall skönt och eftersom emilie också bestämt sig för att försova sig idag så fick jag iallafall sällskap till skolan. (förlåt pappa, för att jag blivit en sån slarvig dotter på försovnings-fronten)

annars har dagen varit till belåtenhet. vi har nu börjat översätta vårat arbete om hells angels till italienska och det går ändå rätt bra med tanke på att vi bara läst italienska i drygt ett år. och tänk vilken lycka för vår italienskalärare imorron när vi visar det för henne (hon vet inte än), hon kommer titta på oss med stolta moderstårar i ögonen och omfamna oss till ljudet av hennes rörda snyftningar :' ) eller så kommer hon slita sitt hår av alla fel, det återstår att se.


oOps, jag har inte börjat för dagen på spanska-arbetena än...



Kommentarer
Postat av: krnl

du är ju faktiskt en mytoman! eller något i den stilen iallafall. ingen överdriver som du, inte ens klaras mamma! detdär med moderstårarna är ju bullskit, även om jag önskade att jag höll med :L

Postat av: mimmi

haha va, överdriver vad?! det kallas fetironi, min vän :)

2007-11-07 @ 21:49:43
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback