fader abrahams dag


kul att jag fått uppleva 18 år av ljud iallafall, så jag vet hur alla era röster och fåglarnas kvitter låter, för om ca 5 minuter kommer jag vara döv. felix sitter och spelar trummor i samma rum som mig, 1½meter bort, kurl!

idag är det fars dag, grattis alla pappor! eller vad man nu säger. vi kom nyss hem från farmor och farfar där vi har dunderfikat. jag säger bara det, 7 sorters kakor + glasstårta, helt galet. sån ska jag också bli när jag blir gammal! stolt stod dom och berättade om hur dom bakat tillsammans hela fredagen och lördagen, haaaw :' )


phew, nu gick felix..
zvej


Kommentarer
Postat av: snorter

är han en trummare? vilken stjärna!

2007-11-11 @ 21:21:57
Postat av: mimmi

ja det är han :)

Postat av: snorter

jag skulle vilja träffa den där felix!

2007-11-11 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback