22.57

nu har min mobil hatat mig hela kvällen! usch, dens rumpa funkar inte riktigt, där man sticker in laddaren och usb-grejen och det. den är lite glapp tror jag. ååh det är så jobbigt att lämna in, man känner sig så handikappad när man måste ha en annan mobil under dom dagar den är borta. som att en kär kroppsdel har lämnat en, eller som att en god vän är bortrest. man saknar den nästan så man gråter om kvällen :' )

nu är jag iallafall hemma från adventsövningen och det var lite sorgligt för det satt ingen tondöv bas bakom mig och klara idag... men det gjorde inte så mycket, jag upptäckte att vi hade en skunk i kören istället och det var nästan lika underbart.



nu är klokcan mycket och jag gillar inte alls att plötsligt upptäcka det... gonatt i förväg folks.



Kommentarer
Postat av: klara

hahaha du får kalla mig blomma om du vill :')

Postat av: Walle

Mjo, kanske inte var nån av dina närmaste vänner men dom hade iaf koll på ditt namn vilket räckte. :) Nåväl, du ser iaf ut att vara en gullig tjej. Lust att byta några ord på msn eller liknande nån gång?

2007-11-07 @ 03:54:32
URL: http://kool.blogg.se
Postat av: krnliskolaniväntanpåtvåförsovdakompisar

jag har hört skunken sjunggaaaaaaa :L :L

2007-11-07 @ 10:04:59
URL: http://kromelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback