jag är här!


ååh jag är så dålig! man ska aldrig börja blogga, du har kanske rätt hanna. man får nästan dåligt samvete när man inte skriver. speciellt eftersom det fortfarande är en del tappra läsare som kikar in varje dag ser jag. jag trodde att jag nästan skulle ligga nere på noll nu. men jag har faktiskt en bra ursäkt denna gång:

jag har varit sjukligt upptagen. faktum är att jag nästan aldrig haft så lite tid över för vanliga vardagssysslor, varenda timme, minut, ja nästan sekund har varit uppbokad, på riktigt! det har varit sjukt med adventsövningar som slutat vid halv elva, jag har haft konsert, jag har grattat farmor, jag har pluggat, jag har varit i stockhom två + en halv dagar och gått på en underbart bra konsert med grymma människor, jag har gått i skolan, jag har hjälpt mamma att adventsstäda huset och jag har umgåtts med mina vänner. galet är vad det är, men det har varit trevligt också för det har varit många roliga saker som hänt. kaske kan jag berätta lite mer ingående om allt lite senare.

idag hade jag min första relativt "lediga" (dvs inget inplanerat, kul som tråkigt) eftermiddag på över en vecka och den spenderade jag i soffan framför tv:n som omväxling mot datorn. sjukt slappt och skönt. det här lilla inlägget får hålla erat humör uppe tills vidare. jag kan inte lova något aktivt bloggande dom nästkommande dagarna, imorgon är det felix konsert, sen kommer adventskonsert igen, jag har lovat mamma att julbaka med henne och 3 prov väntar på mig. men den som lever får se :)

annars hoppas jag ni har det bra vilka ni än är, och att ni har julstämning! det borde alla ha och jag har det så jag sitter och myser hela tiden i mitt jurlehus (dom stunder jag har tid).



puzz poosausages


Kommentarer
Postat av: Sture

Trodde nästan du dött, men där ser man. :)

2007-12-05 @ 22:03:59
Postat av: turla hem och turla vall

jurl jurl strålande jurl
jag bakar sverljekaka

Postat av: Hanna

Tycker du inte om mig längre? T__T Jag skickar dig en snuskig sång och får inte ens en diss till svar, vad är detta?

2007-12-06 @ 11:10:51
Postat av: Hanna once again with feeling

Och det är klart jag har rätt! Jag har alltid rätt. Det borde du väl veta vid det här laget.

2007-12-06 @ 11:11:56
Postat av: mimmi

sture: nej jag har inte dött, jag trodde nästan du dött också.. men tydligen inte! :)

hanna: sången var det finaste jag hört, jag ska sjunga den som vaggsång för mina barn :')

2007-12-09 @ 22:13:00
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback