tisdag

eftersom mitt förra inlägg blev succé, så tänkte jag fortsätta i den stilen ibland när jag känner att inspirationen flödar. Tyvärr kräver det ganska mycket av min stackars hjärna, så det blir nog inte så varje gång.

idag var det synd om mig, för jag hade ont i magen som en gnu när jag vaknade och låg och kved som en liten döing. alltså kunde jag inte åka med bussen --> jag och emilie kunde inte börja med vårat historie-grejs --> vi kommer sitta och stressa dagen innan det ska in :J ääh, sånt har vi klarat förr.
sen efter att ha läst pest-boken så åkte jag bussen in fast jag var sjukanmäld och hade kunnat ligga och softa i min sköna säng.
sen wallade vi matte innan italienskan, och tack och lov, vår italienskalärare verkar riktigt bra :)

nu måste jag nog läsa lite mer pest (tar den aldrig slut?!) och öva lite engelskaglosor...

(vaddå ronny, har du poesi från min forna ungdom?  :O om så är fallet vill jag se! jag måste gjort milslånga utvecklingssteg :J )

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är mest synd om mig, alltid okej?
dessutom, neej den tar aldrig slut, och hade vi engelskaglosor?!

2006-11-21 @ 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback