juleskum & jättesalt

jääh!

idag när jag följde med emelie m in på pressbyrån för att hon skulle köpa jättesalt, så vad fick mitt öga skåda.. om inte juleskum! :D alltså, att stoppa en sån i munnen är som ett expressflyg till himlen :J faast jag köpte ingen.. men änywäy.

Och en annan sak vi satt och klurade på medan vi väntade på bussen var att tänk då för ungefär hundra år sedan när dom uppfann jättesalt och tänkte att nu ska vi göra en snygg framsida så det ser lite klatshigt och inbjudande ut. tänk att det då var någon människa som satt och lade fram ett förslag (framsidan på dagens påse) och att resten av människorna sa: "jaa! vilken underbar framsida, jätten är ju hur snygg som helst! och färgerna sen!" ojoj.. undrar hur dom andra förslagen såg ut?




(kan man inte byta textstil klaraaa?! den här suger baks...)

Kommentarer
Postat av: klara

hölhöhöhöh ja jättefin framsida :D JÄTTE-fin JÄTTE-salt. hö hö hö...

nej, jag tror itne det. ja, din suger balle.

2006-11-15 @ 15:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback