torsdag


Idag tog jag bussen ut till Birsta (stort köpcenter 4 mil mot Sundsvall) och sökte jobb på en massa ställen, det kändes ändå relativt hoppfullt! Sen hade Hemtex dessutom rea på en fin filt som jag ville ha i Lulä men som var för dyr där. Så den fick mitt presentkort ta hand om. Tack farmor och farfar! Och apropå farmor och farfar, jag saknar dom som ett djur. Åker antagligen hem och hälsar på bl a dem nästa vecka.

Föressten, jag blir så himla sugen på att typ se om Skilda Världar eller nått när jag ser tv-reklamen om boxen som kommit ut nu haha. Jag var såå himla fast i den där crappiga serien där varje avsnitt slutade med att bilden stelnade och blev grå samtidigt som det i bakgrunden hördes dramatisk musik. Jag drömde om att Lukas var min storebror och jag kommer faktiskt ihåg att jag och Sarah brukade leka det ibland, Daniel var hennes storebror. Och Nora var typ snyggast och coolast i världen. Herregud alltså..


Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh skilda världar! Kommer med ihåg något om Daniel.. Haha störda vi är! Men nästan så man blir sugen på att köpa boxen bara för nostalgitrippen ;)

Förövrigt så är bloggen jättefin! Tycker du ska hjälpa mig med min så man kanske blir sugen på att updatera lite oftare..



Lycka till med jobben mims, så ses vi nästa vecka!



Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback