Luleå


Nu är vi tillbaka i Härnösand efter en helg hos Hanna och Zack i Luleå. I denna stund vräker snön ner utanför fönstret. Jag fattar inte hur alla meterhöga snöhögar någonsin ska kunna försvinna?

Det var kul att komma iväg några dagar! Jag har saknat min lilla familj och nu fick jag träffa halva iallafall. Vi käkade gott, asmycket godis, firade Hanna, gick på bio, på stan och hade det bra. 4 pers + 1 hund på 28 kvadrat funkade faktiskt riktigt bra. Men nu är vi back home och det är åter dags att fortsätta jobbsökandet. Halleluja...


Kommentarer
Postat av: klaris

hanna och farsan är så lika!! samma ögon har ni allihopa!

2011-04-01 @ 11:26:04
Postat av: klaris

hanna och farsan är så lika!! samma ögon har ni allihopa!

2011-04-01 @ 11:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback