ulrik munther




Detta inlägg är främst riktat till korven kornelia (om hon läser fortfarande).

Alltså, jag må vara efter och segast i världen (dock var jag ju inte i sverige i höstas när lilla melodifestivalen var), men är inte Ulrik Munther typ jättebra? Och jättesöt? (jag veet att han är ynka 17 år....) Såg honom på Allsång på skansen för nån vecka sen. Först dissade jag honom hårt. Ba: "vaaa vem är den där lilla fjanten nurå? Va mycket fjortisar som skriker? Töntigt." (hade tydligen glömt hur det var att vara 14 och vara besatt av någon.... hehe..) Sen började han sjunga och plötsligt fick jag svälja allt jag precis sagt för jag fattade precis vad dom skrek åt. Hade jag varit 13-14 hade jag säkert stått där bland dom. Säkert skickat nått pinsamt kärleksbrev till honom också (fy farao, det är inte ens ett skämt..). Hehe, faktum är att jag blev lite i smyg förälskad i honom i mitt lilla fjortishjärta som finns kvar lite längst inne i nån gömma.

Så min huvudfråga är alltså: Korre korven, har du hört och sett denna pojk? Är han inte 2000-talets svenska Taylor Hanson??? Lite alltså? Jooo! Lite tror jag allt. Liite.

Kommentarer
Postat av: munter-korven

asssåh jag hörde hans namn första gången för typ en vecka sen! och har lite dålig koll. men ska genast sätta mig in i det!!

2011-07-28 @ 21:37:36
Postat av: mimmi

haha älskar munter-korven!! lätt nya versionen av korven!! :D

2011-07-28 @ 23:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback