ICA-fest

Igår var det ICA-fest. Jag mötte upp Sandra och traskade iväg för att möta alla andra. Och jag är så glaad att jag gick. För det var en jättebra kväll! Härliga människor, dans, musik osv. Jag fick se en ny del av Härnösands uteliv, och testa på ostmacka på minikrogen med gangstasås. Asgott ju. Vi borde ha det i Västerås.
Kvällen slutade med att Erik, Anders och Sandra följde med mig hem eftersom Erik ville överraska Ed som låg och sov hemma genom att krypa ner i sängen brevid honom. Stackarn.. Jag hade blivit livrädd (och en aning obekväm) om en lagkompis (inte för att jag spelar fotboll..men ni fattar grejen) kröp ner brevid en i sängen mitt i natten när man ligger och sover, med två helt okända människor i släptåg dessutom.
Och nu ska jag tydligen vara beredd på en hämndattack..
En annan läskig sak är att det kom fram att flera icamänniskor kollat på min blogg. Inte för att jag skriver hemliga saker men det känns ju ändå lite konstigt. Meeeeene vad har man en blogg till egentligen? såattee..
Nu äre glass-time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback