JOBBBBBBBBB!


Jag har fått joooooooooooooooobb! Det känns som att tretusen kilo lättat från mina axlar! Jag behöver inte känna att jag ruttnar bort här längre, och jag behöver inte längre känna att Härnösand är världens sämsta skitstad bara för att jag är deppad och inte får jobb (för det är faktiskt inte alls världens sämsta skitstad). Idag ska jag för första gången njuta av att jag är ledig. Jag ska gå ut och gå en promenad och sen ska jag inte känna att det är ångestfullt och jobbigt om jag inte har något att göra resten av dagen, för snart kommer jag börja jobba 30 timmar/vecka och då kommer jag längta efter ledigt. OCH det kommer finnas människor att prata med på mitt jobb, tänka sig! Det känns såååå skönt just nu!


Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS MIMMI!!



Kram Emma (din gamla konserthusflamma ;P)

Postat av: klaris

massa grattis till både jobb och hund! weho!

2011-04-28 @ 18:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback