Jag sjunger i duschen. Jättefint.

Jag förstår verkligen grejen med att sjunga i duschen. Speciellt i vår rymd-duschkabin här hemma i dingis. För jag vågar påstå att det låter så himla mycket bättre där inne än in real life! Jag kan pinsamt nog erkänna att jag ibland känner "wow, jag skulle ju kunna sopa gatan i idol!" när jag står där inne och kvittrar. Och ibland låter min röst typ nästan lite jazzig. Sjukt najs! Tyvärr känner jag ALDRIG att jag skulle kunna söka till Idol utanför duschen, och min röst är inte ens pyttelite jazzig utanför min lilla kabin.. Kanske är det bara duschkabinen som är magisk.
Hehe, tur att man vanligtvis duschar ensam.. så jag slipper bevisa min talang för någon annan. Det hade varit en aning pinsamt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback