Drömmar

Jag drömmer så konstiga saker jämt och ständigt! Och jag veet att det är så tråkigt att höra/läsa om andras drömmar, men jag tänker ändå berätta vad jag drömde igår och inatt.


Igår
Jag drömde att jag var slav till en av Eds kompisar.. vågar inte skriva vem. Han var kär i mig och gjorde mig till sin slav (inte sexslav som tur är). Och jag accepterade helt att jag i smyg var hans slav! För vårat herre-slav-förhållande var hemligt. Jag tyckte bara det var lite jobbigt att smyga för Ed hela tiden.


Inatt
Jag drömde att min pappa (som inte såg ut som och var som min verkliga pappa) var en galen mördare, typ. Han tänkte mörda min lillasyster, så jag hjälpte henne att fly ut i skogen. Vi var ungefär 20 syskon/kompisar som var pappas "barn". En dag gjorde han en frågesport, han gav oss ett häfte som vi skulle plugga på inför "provet". Sen körde han oss till en bensinmack (hammarbyrampen hehe), ställde upp oss och började förhöra oss. Den som inte kunde svaret skjöt han ihjäl. Sjukt obehagligt och hemskt! Jag fick frågan 2 ggr, och kunde inte svaret en enda gång, konstigt nog fick jag leva vidare ett tag till ändå.
Så himla konstigt och läskigt! Båda var rätt obehagliga.. Det är rätt kul att drömma så man kommer ihåg det så ofta ändå. Desto tråkigare för min omgivning bara som får höra om det jämt. Nu ska jag snart sova och drömma lite mer.
Ps. Nu fick jag dille på ordet "drömmar"! Har hakat upp mig och tycker det är det konstigaste ordet i världen! Ds.

Kommentarer
Postat av: klaris

haha jag tycker det är kul. alltid bra konversationsstartare! :F

2010-06-02 @ 23:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback